9 Ocak 2013 Çarşamba

Yollar Var ki...

Bir dönem, bu söz ile gülüp eğlenmekle geçti bizim açımızdan: "Yollar var ki, yürümekle tükenmez..."

İş hayatım boyunca çok kereler mevki değiştirdim ama böyle bir yazı hiç yazmamıştım, bu ilk olacak. 8 yıllık sektör geçmişimin yarısını, içinde bulunduğum bu büyük ailenin en eğlenceli bölümünde geçirdim belki de... Şimdi aranızdan ayrılırken, ufak da olsa bir anı bırakmak adına blog yazımı bu kez böyle yazıyorum. Yoluma, bu geniş ailenin farklı bir ferdi olarak devam ediyor olacağım.

2009 Şubat ayından bu yana, bugün bile şubelerimiz ve gerektiğinde Genel Müdürlüğümüzde dahi iş konusunda bana halen danışılmasının temelini oluşturan Murat Arslan'a; 4 yıl boyunca muhabbetleriyle çalışmalarımızı değerli ve eğlenceli kılan Ersel Barbaros, Arzu Sevin, Erkan ve Gözde Becermen'e...

Screenshot_2012-12-16-12-00-09.png

Zor zamanlarda dostluğunu ve desteğini esirgemeyen, dinlemesini bilen; masa tenisinde amansız rakibim olabilen; yenerken keyif alıp kendisine yenilirken gurur duyduğum kadim dostum Atakan Aydoğdu'ya...

2012 Masa Tenisi Turnuvası çeyrek final mücadelesinde rakip olarak tanıştığımız ve o finalde ciddi derecede beni hezimete uğratan (2-0); sonrasında bir ağabey-kardeş edasıyla samimiyet ve desteğini esirgemeyen değerli Grup Yöneticim Osman Taş'a...

Kendisiyle yönetici-personel ilişkisinden ziyade arkadaş gibi konuşabildiğim, danışabildiğim, problemlerimi aktarabilme fırsatı bulduğum; sıkılmadan bana katlanabilen Birim Yöneticim Didem Evyapan'a...

Beni dinleyen, anlayan, yeri geldiğinde fikirleriyle destekleyen değerli dostum Tuğba Memiş'e... Seda Günay'a... (sizler ki benim can kız kardeşlerimsiniz)

Her daim güler yüzlü olunamadığını biliyorum; böyle anlarımda yetkim altında olsun yada olmasın, bana anlayış göstererek keyifli çalışma imkanı sağlayan tüm şube çalışanı arkadaşlarım ve şube müdürlerine...

İsimleri aklımda olup şuan burada tek tek yer veremediğim tüm dostlarım ve arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi iletmem gerektiğini bilerek gidiyorum.


YÜREĞİNİZE SAĞLIK; HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE, GÖNLÜMÜZCE OLSUN...

TÜM MUTLULUKLAR "BİZCE MÜMKÜN" OLSUN...



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Devrim niteliğindeki DeFi Protokolü IPOR 22 Mart 2023'te Bitget'te listelenecek

  Bitget, geleneksel finans oyuncuları için IPOR pratik çözümü ile DeFi ve TradFi arasındaki boşluğu dolduracak Victoria, Seyşeller, 20 ...